Garantie
Windgoo dekt de beperkte garantie van 24 maanden tegen originele fabricagefouten en transportschade vanaf de besteldatum.
Alleen de oorspronkelijke klant (naam vermeld op het verzendadres) heeft recht op de beperkte garantiedekking die ingaat op de dag dat de scooter door de koper wordt ontvangen.
Wat is inbegrepen in de garantieservice?
Voor Windgoo-producten die tijdens de garantieperiode kwaliteitsproblemen hebben, kunnen klanten een garantieaanvraag indienen via het e-mailcontact. Na ontvangst van de after-sales van de klant, zal het after-salespersoneel van Windgoo binnen 24 uur contact met u opnemen en de garantiegerelateerde zaken bevestigen.Garantiebeschrijving:
Na de ontvangstdatum van het product, als er een niet-menselijke schadeprestatie is, na bevestiging door het WINGOO after-sales servicecentrum, zullen de onderhoudswerkzaamheden voor de gebruiker worden afgehandeld.
De garantieperiode van de hele machine en zijn onderdelen is als volgt:
Type | Garantie Inhoud | Periode |
Voertuig | De garantieservice voor het hele voertuig | 2 jaar |
Accessoires | Garantieperiode accessoires (koplamp, achterlicht, oplader, frame, voorvork, handstang, scooterstuurpen) | 1 jaar |
Accessoires | Garantieperiode accessoires: motor, controller, batterij, display, band, spatbord, knop, pedaal, rem, standaard | 6 maanden |
Elektrische fietsen en elektrische scooters zijn grote producten, de producten worden bij aflevering goed verpakt. In zeldzame gevallen zullen de producten onvermijdelijk stoten en krassen hebben als gevolg van expreslevering. Zonder het uiterlijk van het product en het normale rijden te beïnvloeden, zijn de lichte krassen of krassen niet gegarandeerd als een kwaliteitsprobleem.
Als het product ernstige transportschade heeft, kunnen klanten via de link een garantieaanvraag indienen. Na ontvangst van de after-sales van de klant, zal het after-salespersoneel van Windgoo binnen 24 uur contact met u opnemen en de garantiegerelateerde zaken bevestigen.
Niet-garantievoorwaarden
De volgende situaties vallen niet onder de garantie:
- Overschrijd de geldigheidsduur van de productgarantie zoals hierboven vermeld
- Geen garantiekaart, factuur
- Door mensen veroorzaakte schade
- Schade veroorzaakt door onweerstaanbare factoren (zoals brand, overstroming, storm, bliksem, aardbeving, etc.)
- Eventuele schade veroorzaakt door gebruik, onderhoud en afstelling die niet in overeenstemming is met de vereisten van de "Gebruikershandleiding"
- Demonteren of repareren zonder toestemming
- Andere storingen en schade die niet zijn veroorzaakt door het ontwerp, de fabricage, de kwaliteit en andere problemen van het product zelf
- De geaccumuleerde kilometerstand heeft de 2000 kilometer overschreden
Servicekosten na verkoop
Garantieperiode | Transportkosten | Onderhoudskosten | Toebehoren kosten |
30 dagen binnen de ontvangstdatum | Betalen met windgoo | Betalen met windgoo | Betalen met windgoo |
1 jaar binnen de ontvangstdatum | Betalen door gebruiker | Betalen met windgoo | Betalen met windgoo |
2 jaar binnen de ontvangstdatum | Betalen door gebruiker | Betalen met windgoo | Betalen door gebruiker |
Wie biedt garantieservice?
We hebben nu reparatiepartnerwinkels in het VK-Schotland, IE-Dublin, FR en NL voor reparatieondersteuning. Neem contact met ons op via contact@windgoo.co voor reparatieservice.
ps. Nieuwe reserveonderdelen zijn momenteel niet op voorraad in het magazijn omdat de internationale verzending vertraging oploopt vanwege de oorlog tussen Rusland en Oekraïne. We kunnen de gebruikte reserveonderdelen gebruiken om te repareren, laat het ons weten.