Are you at the right place ?

Are you at the right place ?

Windgoo-betaling

1. Welke betaalmethode accepteert Windgoo?

Antwoord: We accepteren alle gangbare creditcards en betaalpassen. Klarna-afbetaling, Giropay, Sofort en Paybybankapp.

2. Kan ik mijn bestelling annuleren?

Antwoord: Als de bestelstatus "nog niet verzonden" is, neem dan zo snel mogelijk contact op met Windgoo via contact@windgoo.co en ons klantenserviceteam zal u helpen de bestelling binnen 24 uur na ontvangst van je e-mail te annuleren. Houd er rekening mee dat de status van je bestelling kan worden gewijzigd in "Verzonden" terwijl je verzoek wordt verwerkt. In dat geval kan de annulering niet doorgaan en is er een normaal retourbeleid van toepassing.

3. Worden alle producten in één pakket verzonden?

Antwoord: Al onze accessoires en producten zitten in dezelfde doos. Alles wordt samen verzonden.

4. Hoe kan ik een factuur krijgen?

Antwoord: Neem contact met ons op via contact@windgoo.co en geef je ordernummer en framenummer door, ons team zal contact met je opnemen.

5. Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Antwoord: Als je een geplaatste bestelling wilt wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via contact@windgoo.co. Houd er rekening mee dat een bestellingswijziging alleen mogelijk is voordat de bestelstatus verandert in "Verzonden", en we kunnen een "Verzonden" bestelling niet wijzigen.

6. Zijn de btw en verzendkosten inbegrepen in de verkoopprijs?

Antwoord: Ja, BTW en verzendkosten zijn inbegrepen in de vermelde verkoopprijs.